آرسامآرسام، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

به خونه ی مجازی آرسام خوش اومدین

تولد هفت ماهگی و آتلیه

1391/5/25 1:10
نویسنده : مامان مهرناز
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام Hello

تولد هفت ماهگیم مبارک!

2808 شکلک های زیبا برای تبریک تولد

 

 

دیروز24مرداد من هفت ماهم تموم شد و وارد هشت ماهگی شدم، هی هی دارم بزرگتر میشم و آقاتر میشم و مامان و بابایی کلی از این بابت خوششششحال هستند و بهم افتخار می کنند Gemini

بالأخره مامان تونست برام ماهگرد بگیره، آخه این چند ماهه به خاطربعضی چیزا و گرفتاریهاش و واکسنهای من و خلااااااااااصه کارهای دیگه نتونسته بودند برام تولد بگیرند

به همین مناسبت یه کیک کوچکولوی خوشگل واسم خریدند

(البته مامان میخواست خودش کیک درست کنه ولی باااااااازم فرصت نکرد! ایشالا تولد بعدی کیک دستپخت مامان داریم!)

من

تولدم مباااااااااااااااااااارک!

من

حیف که خودم الان نمی تونم کیک بخورم!شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

اینم کادوی تولدم...لباسای خوشگل که خیییییلی دوستشون دارم

من

مامان و بابای مهربونم ممنونم دوستتون دارم

کلاهم قشنگه؟؟!!!

من

اینم دستمال سرم!(مثل دزدای دریایی که نشدم؟؟!!!)

من

اماکادوی اصلی من یه چیز دیگه بود...

مامان و بابا منو بردند آتلیه و ازم عسکای خوشل خوشل گرفتند!

وقتی آماده بشه اینجا میذاریمشون..

خوب من اولش خیلی خوش اخلاق بودم و حسابی باهاشون همکاری کردم، اما کم کم خسته شدم و گرمم شد و دیگه کلافه شدم و هی هی گریه و جیغ و.....خلاصه دیگه نمی خندیدم و این شکلی شده بودم:

وتلاش های مامان بابا و آقای عکاس واسه خندوندنم هیییییییییییچ فایده ای نداشت! طفلکی بابایی برا اینکه منو بخندونه هرکاری میکرد و عرقش در اومد دیگه!!

این آقای عکاس هم ول کن ماجرا نبود و هی اصرار داشت بازم عسک بگیره!! شاید30-40 تایی ازم گرفتند تا بلکه به قول خودشون چندتادونش خوب دربیاد!!

در آستانه ی هشت ماهگی من دیگه میتونم کاملا "سینه خیز و تا حدودی چهاردست و پا" برم.....هورااااااااااااااااا  یه پیشرفت دیگه.. 

منمنمن

 

اینم عسک "زرده ی تخم مرغ" خوردنم!!!!!! دوست دارم!

من

راستی یادتونه درباره ی جوجه هام براتون گفته بودم؟ خونه ی مامانجونم، اینم عسکشون که قول داده بودم..

منمن

البته اردکه داره به سرعت برق بزرگ میشه!!! خیلی شکموئه!!!

اینم تیپ جدیدم با لباسای تولدم:

منمن

تازه از خواب پاشدم مامانی ام وقت گیرآورده با چشمای پف کرده ازم عسک میگیره!!!! اصلأ هنوز تو عالم خوابما!!  مامانیه دیگه....

منمن

و آخرین عسک:

من

خوب دیگه این پستمونم تموم شد،

دوستای خوبم اگه دیگه تا هفته ی بعدی نیومدیم،از همینجا "عیدفطر" رو به همتون تبریک میگیم...

واسه همه ی نی نی ها آرزوی سلامتی زیر سایه ی بابا و مامانشون داریم..

دوستتون داریییییییییییم     ...التماس دعا...  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

mamane Ali
25 مرداد 91 5:32
تولد 7 ماهگیت مبارک نمکدون خاله .. چه کیک خوشکلی .. چه کلاه تولد خوشکلی .. چه کادوهای خوشکلی .. لباسات مبارکت باشه خاله جون خیلی بهت میاد مخصوصا دستمال سرت جوجوات هم خیلی خوشکلن .. من عاشق جوجه اردکم ! انشالله عکسای آتلیه ات خوشکل بشن .. بی صبرانه منتظر دیدن عکسای آتلیه هستیممممم
ازاده مامان هانا
25 مرداد 91 22:24
به به حااااااااااااااااااااااالشو بردم این گل گلمو دیدم عکسای اتلیشو زود زود بزار برامون تولد هفغت ماهگیت مبارک باشه ایشااله نوت بیادعکسای هفتاد سالگیتو برامون بزاره عقشم مامانشششششششششششش محکم ببوسشششششششششششششششششش
مامان محمدرهام جون
25 مرداد 91 22:46
سلام عشقم چطوره؟؟؟؟؟هفت کاهگیت مبارک عزیزکم لباسهای جدید مبارک خیلی خوردنی شدی .سربندتم عالیه وخیلی بهت میاد خوشگلم. چهاردست وپارفتنت مبارک جون دلم.امیدوارم هرچه زودتر بتونی خونه رو به هم بریزی وحالشو ببری.
مامان محمدرهام جون
25 مرداد 91 22:48
عکسهای سیاه وسفیدشو ببین توروخداومامانی از طرف من بچلونشششششششششششششش .محکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم لطـــــــــــــــــــــفا"
مطهره جون
26 مرداد 91 1:26
مبارکت باشه حاله چون ایشالله 2000ساله شی لباساتم خیلی بهت میاد وااای مهرناز بچرو غازچرون نکن دیگه
مامان آرسن
26 مرداد 91 14:02
تولدت مبارک آرسام گل پسر. من خیلی آرسامو دوست دارم هر وقت عکساشو می بینم قند تو دلم آب می شه
نگار(مامان سام)
29 مرداد 91 19:14
تولدت مبارک آرسام خان.عکسات عالی شدن.لباسات هم خیلی بهت میاد خوشتیپ.
مامان باران
31 مرداد 91 15:30
آرسام عزيزم تولدت مبارك ، عزيز دلم خيلي خوشگل شدي عزيز خاله ، ماماني برات حتما براش اسپند دود كن
نگار
1 شهریور 91 22:10
خواهش میکنم خاله جون واقعیت رو گفتم
من یه چیزی بگم ؟
من کلی به وبلاگتون سر زدم و عکسای آرسام خوشگله رو دیدم و کلی کلی قربون صدقه ی اون چشمای خوشگل و اون موژه های بلندش رفتم کلی براش غش و ضعف رفتم
هر دفعه اومدم میگفتم این دفعه کلی نظر میزارم و کلی حرف میزنم ولی نمیدونم چرا نمیشد ؟ شاید روم نمیشد
ولی از این به بعد حضورم رو حتما با نظر اعلام میکنم
و با افتخار آرسام عسلی رو لینک میکنم .


ممنونم نگار نازنین، فدای تو مهربون


نگار
1 شهریور 91 22:17
7 تمومش هم مبارک !!!!
فداش بشم که انقدر خوردنیه با اون چشماش
یعنی من رسما عاشق چشمای آراسامم
خاله تو رو خدا براش اسپند دود کن . جدی میگم
خاله من یه وبلاگ دیگه هم دارم . ماله اون یکی دختر داییم که میشه دختر عموی نازنین .
یه ماه از آرسام کوچیکتره .
اونجا هم بیاین پیشمون .
www.dorin-imani.persianblog.ir


چشم نگارجونم حتما میایم فدای تو
متین
8 شهریور 91 22:23
خیلی دوست دارم کاشکییییییییی تو داداشم بوووووووووووووودی چون مامانم همیشه قربون مژه هات میره
سها و مامانش
12 شهریور 91 15:45
سلام عکسهای قشنگت دیدم درست همونایی بودکه مامان جونم تعریف کرده بود انشاالله 70000000000000ساله بشیم.by see u soon in a party!!!!
سپید مامان علی
18 شهریور 91 8:39
7 ماهگیت مبارگ قند عسل .....چه لباسهای خوشگلی کادو گرفتی ...چقدر هم بهت میان....عاشق عکس آخریت هستم با اون ناز و اداات که دل آدمو میبره