آرسامآرسام، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

به خونه ی مجازی آرسام خوش اومدین

اولین جایزه ی من + سفره خونه

1391/5/17 20:58
نویسنده : مامان مهرناز
935 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام،

ما بازم اومدیم با یه عالمه عکس جدید

قبلش از کارهایی بگم که الان انجام میدم

تازگیها زیادتر حرف میزنم!! البته در حد:

پپپپپوووووووو      آققققققققققققو      آمممما(مخصوصاموقع گریه!)      

اَدَدَدَدَدَ        خخخخخخخخخخ!!!!

و مامان با شنیدن هرکدوم از اینا کلی ذوق میکنه و تو گگلش فشارم میده!

طوری که من پیش خودم میگم ای بابا، پس وقتی کامل بتونم حرف بزنم حتمأ مامان لهم میکنه!!

دیگه اینکه 360درجه دورخودم می چرخم و به حالت چهار دست و پاهم بلند میشم و گاهی یه قدم هم خودمو میکشونم جلو

چند روز پیش مامان با دوتا عروسک خوشگل ازسرکار اومد، اونا رو واسه من جایزه خریده بود،به خاطر اینکه پسرخوبی هستم و نبود مامانم رو خیلی خوب تحمل میکنم و کسی رو اذیت نمیکنم، هورااااااااااااااااا

مرسی مامانی جونم عروسک هام رو خیلی دوست دارم

اینم عسکشون

راستی رورؤک زهراجون دخترعموم رو واسه خونه مامانجون که صبحها هستم قرض گرفتم که زیاد دلم نخواد گگل کسی باشم!!! مرسی زهراجونم

توی حیاط مامانجون میشینم توش و توتو ها(گنجشکها) رو نگاه میکنم

من

من

تازه مامانجونم واسم یه جوجه اردک و یه بلدرچین هم خریده که فعلا عسکی ازشون نداریم و توی پستای بعدی یه عسک دسته جمعی میذاریم ایشالا!!!

اینم من و باغچه ی خوشگل مامانجون

من

این عسک رو مامان خیلی دوس داره! پاهای کوچکولوی من!

من

من و گل های ناز مامانجون،فکرنکنید میخوام بکَنم ها!دارم هرسشون میکنم!!

من

یکشنبه شب بابایی و مامان دوتا مامانجون و آقاجون ها و دایی مهرداد اینا رو توی سفره خونه ی دوست بابایی واسه افطار مهمونشون کردند.خیلی با صفا و خوشگل بود و کلی خوش گذشت،اینم عسکش:

من

من

وااااای خدااااااااااااااا ! مامان بازم منو شکل دخترا کردش!بهم میاد؟؟دختر بودم رو دست مامانم می موندم یا نه؟؟!!!!!!

منمن

چنتا عسک با تیپ فشن!

من

دوربینو بدین خودم بهتر عسک می گیرم!!

منمن

این خرگوشه اینجا چی میگه؟!!!

من

اینم چنتا عسک توی ایوون خونه اون یکی مامانجونم!

من

خنده های از ته دل....

منمن

مثلا میخوان مثل آتلیه عسک بگیرند!!!!!

من

چنتا عسک با تیپ های مختلف:

منمنمنمن

بعضی ها میگن باید اینجوری خندید:

من

ولی بیخیال!...... قه قهه رو عشقه!!

من

مامان وقتی خسته از سرکار میاد و من(طبق معمول همیشه)نمیخوام بخوابم به هر وسیله ای که شده به زور میخوابونتم که خودشم طفلک بلکه یه ذره استراحت کنه!روی صورتمو تاریک میکنه و شیشه تو دهنم و عروسک بغلم روی پاهاش!!!!

الان توی این عکس فقط شیشه که از دهنم بیرونه پیداست!!!! من کوشم؟؟؟!!!

من

این میله هارو سفت گرفتم که از ماشین بیرونم نبرند!!!

من

شب ها بیشتر این شکلی میخوابم:(ملحفه های تخت و بالشم رفته که شسته بشه!!!ببخشید خلاصه!!دعا کنید مامانم بالاخره فرصت کنه برام بشوره!!!) !

من

انگار واقعأ خوابم گرفته !

من

ببخشین که بازم پستمون طولانی شدا ! از همتون به خاطر اینکه انقده بهمون لطف دارین ممنوووووووووووووووونم

یه عالمه بوس واسه همتون.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

کسرا کوچولو
17 مرداد 91 21:40
سلام ارسام کوچولو شما چه پسر خوشگلی هستید به ما هم سر بزنید لینکت کردم


سلام خاله جونم.مرسی لطف دارین شما.خاله جون وبلاگتون باز نمیشه!!!! چرا؟؟ میشه یه بار دیگه آدرسشو بهم بدین؟؟ بوس
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 22:45
وای خدا توروخدا ببینش.ای کاش دخمل بودی آرسام میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشدی عروس خودم قربونت بشم با اون خنده ها وچشم غره ها وخوابهای نازت.
عکسهاهم خیلی زیبا بودن .اونی که روی مبل خوابیده وفقط پوشک داره که واقغا"آتلیه ای شده.بزن دست قشنگه رو برای مامان مهرناز هنرمند.


مرسی خاله جونم بازم مثل همیشه لطف دارین بهم.ولی من عروس آرومی نیستما!!! محمد رهامو ببوسینش جیگرو
مامان آرسن
17 مرداد 91 23:40
آرسام خیلی نازه خیلی . هر وقت عکساشو می بینم کلی ذوق می کنم خدا حفظش کنه .آرسام خیلی دوست داشتنیه یه عالمه بوسسسسسسسسسسسس



مرسی گلم نظر لطفته.انشالا ماهم بتونیم از آرسن نازو خوشگل بیشتر عکس ببینیم فداش بشم الهی.بزرگ شده جیگری؟ ببوسینش
مطهره جون
18 مرداد 91 1:07
وای پسر ناز خاله بالاخخره اومدی آ،رین به تو که خونه هر 2 مامان بزرگا رفتی
مطهره جون
18 مرداد 91 1:08
چه دخملی چه دخملی دختر به این خوشگلی آدم هزززززز میکنه مهرناز
مطهره جون
18 مرداد 91 1:09
آرسام با هر لباسی خوشتیپه حتی لختتت حتی فشن حتی وقتی خوابه
مطهره جون
18 مرداد 91 1:10
غصه نخور مامانی میشوره فوقش کنارشون میری میخوابی (از لج بابایی )
تو هم مامانت از 1000ترفند استفاده میکنه برای پایه شیشه شیرت که


هه هه هه! پس فهمیدم چکار کنم که مامانی ملافه هامو زودتربشوره!!مرسی خاله جونم.یه بوس قلمبه از طرف من برا امیرمحمدجونی.....
عمه پاتمه
18 مرداد 91 10:37
سلام عمه جونی قربونت برم که انقدر خوش خنده ای و ناز میخندی ما خودمون رو هلاک میکردیم آویسا یه لبخند بزنه عکس هات همه ناز و خوردنی بود مخصوصا اونی که لباست مثل کلاه روی سرته
بخورمت من


مرسی عمه جونم لطف دارین.خوب نه که میگن دخترا باید باوقار باشن و زیاد نخندند!!!!!!شاید آویساجونی میخواسته اینجوری باشه!البته ما که تا اونجا که مامانمون یادشه!انقدرها هم آویسا نخندی نبود!(جمله رو حال کردین!!!!چی گفتم؟خودمم نفهمیدم!!!!)
پريا
18 مرداد 91 19:17
سلام.من تازه اين وبلاگ رو ديدم خيليييييييييي پسر نازي داريد. موفق باشيد.


مرسی عزیزم نظر لطفتونه
mamane Ali
18 مرداد 91 22:52
سلام مهرنازجان .. ممنون که پیش ما اومدی .. خیلی خوشحالم که با شما و آرسام نمکی آشنا شدم.. ارسام 2 روز از علی بزرگتره هزارتا بوس برای آرسام جونی


مرسی عزیز دلم.من علی جون رو که دیدم خیلی واقعا عاشقش شدم!مخصوصا اون چشمای نازش (-:
مادر آیاتای
18 مرداد 91 23:34
سلام به مامان آرسام جون.چه پسر ناز و خوش خنده ای.ماشاله بهش.من شما رو لینک کردم.


سلام خاله جونم.مرسی از لطفتون.یه عالمه بوس واسه آیاتای جیگری

نگار(مامان سام)
19 مرداد 91 3:06
خیلی عکسای خوشگلی گرفتی عزیزم.
خاله قربونت بشه اگه دختر بودی رو دست مامان نمی موندی انقدر خوشگلی که خودم میومدم خواستگاریت البته اگه قبل از من به خواستگارای دیگه جواب مثبت نمیدادی.


وای واقعا خاله جون؟!!فکر کن،..من عروس شما میشدم! چقده خوش میگذشت بهم...!یه عالمه بوس واسه سام خوشگله با اون عسکای نانازش
lمامان آرتین
19 مرداد 91 8:37
آرسام جان خیلی نازی.خدا حفظت کنه ایشاا... همیشه خوش باشی گلم


مرسی خاله جونم لطف دارین.همینطور آرتین جونم ایشالا همیشه خوشحال و سالم باشه.بوس
رها
19 مرداد 91 10:15
عزیزم برای پسرت اسفند دود کن


مرسی عزیزم لطف داری
مطهره جون
20 مرداد 91 16:12
پس باید مینوشتم از لج بابایی و مامانی از دست مامان شیطونت
مطهره جون
20 مرداد 91 16:45
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . نظر یادت نره. . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .منتظرم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . ....... .امیر محمد .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . .خاطرات این .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . .. . چند روزشو . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . نوشته . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. یه عالمه عکس جدیدهم . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . گذاشته . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-


اومدییییییییم
دخترک
20 مرداد 91 20:12

چه مژه های قشنگی داره پسملتووووووون
ماشالاااااااا


مرسی گلم نظر لطفتونه
دخترک
21 مرداد 91 0:19
منم شما رو لینک کردم عزیزم شما نسبتی با آویسا ندارید؟
مطهره جون
21 مرداد 91 1:43
مهرناز جون وقتی خوابشون نمیاد هی پا میشن دم به دقیقه شک نکن اگه خوابشون بیاد یکی 2 ساعت سنگشین میخوابن ببین سعی کن خیلی خستش کنی مرسی که اومدی
مامان باران
21 مرداد 91 8:51
سلام عزيز دلم ، چقدر عكسات قشنگن ، واي خدا جونم ماچت كنم الهي با اون روسري ، واي مهرناز جون آرسام عزيزم خيلي دوست داشتنيه ، هزار بار براش آيه الكرسي بخون


مرسی عزیزم نظر لطفته،باران جیگری رو ببوسش
ali reza
22 مرداد 91 1:20
salam amooee baba khoshtip emshabm shabe ghadre ma bidarim ba rofagha goftim 1 sar be doostaye internetimoon bezanim ye alame dooste jadeed peayda kardi. hame asheghet shodan hezar mashallah hame joore khoshtipee faghat oon roosari ro dige napoosh baba ma aberoo darim . rasti be babai hosainet begoo zoode poshtet ghayem she begoo mardoone bia biroon khodee neshoon bede baba. azizam vase khodet babaea khob va mamane mehraboonet doa mikonim . eltemase doa.hame doos joona salam miresoonan. moraghebe khodet bash. r az tarafe hame
alireza
22 مرداد 91 1:57
mamane mehraboone agha arsame gol dooste babaee mazerat mikhad jam mardoone bood rahat ba agha arsam sohbat kardim . sharmande hadaf faghat shookhi bood ghasde jesarat
nadashtim ,
agha arsam ba roosari ham khoshkele,


ازطرف بابایی:ممنون علی جان،لطف کردی میای به آرسام سر میزنی،خوشحالمون میکنی بازم بیا...
دخترک
23 مرداد 91 1:14
سلام
آره هم آویسا هم آوش میشناسمشوووون
عکس آرسامم اونجادیده بودم
تازه هامان و هاتفم میشناسم
البته به صورت مجازی
ایشالا دوستیامون یه روز باعث بشه از نزدیک ببینمتون
اومدین کرمانشاه درخدمتم


ممنونم گلم، انشالا بیشتر بتونیم باهم آشنا بشیم..بوس
مطهره جون
23 مرداد 91 2:22
قربون پسر توفولی خاله
مطهره جون
23 مرداد 91 2:22
_______0000____________من آپم___ __777____________
______0000_______________________77777____________
____00000___گذری_______________7777777_____________
___00000______________________777777777___________
__000000____________77777777777777777777777777777_
_0000000___نیم نگاهی___7777777777777777777777777___
_0000000_________________777777777777777777_______
_0000__00_________________77777777777777777_______
_0000__00000000__________777777777_777777777______
_000000000000___________7777777_______7777777_____
__0000000000___________77777_____________77777____
___0000_000000________777___________________777___
____00000_______0____________0000_________________
______000000__00000______000000______نظری_________
________000000000000000000000_____________________


اومدیم خاله جون
نبات
24 مرداد 91 17:25
خیلیییییییییییییی ناز و خوشگلی خاله

به مامانت بگو برات یه عالمه اسفند دود کنه


مرسی خاله جون،لطف دارین.بوس
مامان کیان کوچولو
3 شهریور 91 11:50
سلام عزیزم ماشالله چه گل پسری .. مرسی که به ما سر زدی گلکم...
تولد هفت ماهگیت هم مبارک .. عسیییییسسسسم


ممنون گلم
مائده
7 شهریور 91 0:07
سلام من تازه با این سایت اشنا شدم من ارسام جان راخیلی دوست دارم ماشالا خیلی خوشگله
مائده
7 شهریور 91 0:18
مامان مانلی
24 مهر 91 22:24
هزار ماشااله. مثل عسل میمونه این گل پسر. خداحفظش کنه براتون.
مهسا
8 آذر 91 20:25
خیلی خیلی خیلی خیلی پسر ماهی دارین مخصوصا دو عکسی که مدل خندیدن رو بهمون یاد میداد
مهسا
25 آذر 91 15:48
وای این عکسها خیلی باحالن از خنده روده بر شدم مخصوصا 5تا مونده به آخری