آرسامآرسام، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

به خونه ی مجازی آرسام خوش اومدین

پوشک جدید و ......دیگه از همه چی....!!

1391/5/9 22:51
نویسنده : مامان مهرناز
944 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.حالتون خوبه؟دماغتون چاقه؟! Hello

نماز روزه های مامان باباهاتون ایشالا قبول باشه و برای ماهم دعا کنید توی این روزهای عزیز و مقدس.

بله دیگه،مامان ما از وقتی رفته سرکار دیگه کمتروقت میکنه بیادآپ کنه، واسه همینم شاید پستامون طولانی تر بشه!

مامانی هرروز صبح زود بیدار میشه منو هم آماده میکنه و یا با بابایی یا خودش تهنایی میبرتم خونه مامانجون.راستی خانم پرستارمم اومده،سعی میکنم باهاش کنار بیام که مامانی نگرانم نباشه.

روز اول که مامان از سرکار اومد و دید من گگل اون خانم هستم و سرمو گذاشته بودم روی شونه ش یهو نالاحت شد و انگار یه کوچکولو حسودیش شد و زودی منو ازش گرفت گگلم کرد!! هه هه هه! نمیدونستم انقده مهم هستم!!

ولی مامانم از وقتی رفته سرکار روحیه ش خیلی بهتر شده(برخلاف چیزی که فکرمیکرد!) و انقده بهترشده که بابایی هم میگه!

چندروز پیش واسه افطار با دایی مهرداد اینا رفتیم خونه مامانجون منیژه، دیشبم با عمو مهدی اینا مهمون مامانجون شیرینم بودیم.هردوتاش خیلی خوش گذشت،دستشون درد نکنه واسه زحمتایی که کشیده بودند.

دیگه چیز جدیدی یادم نمیاد امیدوارم همه چیز رو گفته باشم!!

خوب دیگه بریم سراغ عسکهامون؛

نمیدونم کی میخواد دندونام دربیاد؟! همش لثه هام میخاره و دوست دارم یه چیزی(مثل این لیستک) رو بکشم بهشون

من

وقتی هم میکشم حالم بدمیشه!!

من

دیگه بیشتر سوار رورؤک میشم و داره ازش خوشم میاد!

من

هان؟!! تو چی میگی ؟؟!!!

من

دالی مامانی

من

تورو خدا ببینید مامان چقده اذیتم میکنه!

جغجغه م رو بهم نمیده!

من

ای بابا دیگه دارم عبصانی میشما!

من

ولی بالاخره موفق شدم بگیرمش.. هورااااااااااا

من

 

راستی مامان واسم یه پوشک جدید خریده که خیلی دوستش دارم! چون هم رنگش آبی هستش و هم توش راحت ترم!!

(باتشکر ویژه از خاله سمانه جون بابت راهنماییشون)

من

دیروز مامان منو برد حمام و بابایی از فرصت استفاده کرد و اومد چنتا عسک ازم گرفت!

(آخه این چه کاریه بابایی؟؟!!! چرا منو لختم میکنین عسک میگیرین؟!!!!) ای خداااااااااا از دست شماها! توی حمام هم آدمو راحت نمیذارین!connie_36.gif

من

من

من

اینم یه عسک بامزه که متأسفانه کیفیتش به خاطر شارژ دوربین پایینه، ولی مامان دلش نیومد نذاره!

من

اینم آرسام خندان...

من

من

مرررررررررررسی از همه ی دوستای خوبم که بهم سرمیزنین و خیلی هم بهم لطف دارین.

یه عالمه بوووووووووس واسه همتون...

التماس دعا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

سپیده
6 مرداد 91 15:39
سلام. دیگه سر کار رفتن و پرستار گرفتن این چیزها رو داره. نباید حسودی کنییییی


سلام عزیزم،نمیدونم دیگه چرا اینجوری شدم!!!
مامان شین
6 مرداد 91 16:03
سلام خانومی......ماشالله چقدر پست شیرینه....خیلی خوشحالم با شما و ناز پسرتون اشنا شدم....منم یه پسر دارم که فقط 10 روز از جیگر طلای شما بزرگتره...اگه ممکنه می خوام باهاتون بیشتر اشنا بشم و از اطلاعاتتون استفاده کنم....باور کن خیلی نیاز دارم ....مایل باشی باهم تبادل لینک انجام بدیم....خواستی با خبرم کن


سلام عزیزم.شما لطف دارین،چرا که نه؟ حتما لینکت میکنم تا بیشترباهم آشنا بشیم.
مامان آرسن
6 مرداد 91 16:06
سلام چند وقت پیش با خانواده ای آشنا شدم که پسرشون خیلی شبیه آرسام جون بود . منو یاد پسر شما انداخت . ناز پسرتونو ببوسین


مرسی عزیزم.شما هم آرسن جیگرو ببوسینش
سمانه(مامان محمدرهام)
6 مرداد 91 16:33
سلام خوبی مهرنازجونم؟عزیز خاله خوبه؟؟؟ یه عالمه حرف دارم. آرسام اولین بچه ای که بادیدن عکسش احساساتی میشم شدید یعنی انگار بچه یکی از عزیزامه که البته هم هست.وایییییییییی خدا....مهرنازجونم این گل مژه فیر فیری رو از طرف من محکم بچلوننننننننن وبماچوووووووووووون. آرسام خیلییییییییییییییییییییییی دوست دارم. همه لباسات خوشگلن مخصوصا"توی اون آبیه شدی یه فرشته رویایی .بخورمتتتتتتتتتتت پوشک جدیدم مبارک واقعا"هم خوشگله مارکش چیه مهرنازجون.؟ حسابی شرمنده ام کردی به خدا .مگه من چیکارکردم عزیزم که ازم تشکر کردی اونم با این عظمت!!!!!! ادامه دارد..........
سمانه(مامان محمدرهام)
6 مرداد 91 16:36
خب رفتم عرقهای شرممو پاک کردم واومدم.
عکسهای خیلی خوشگلی داری خاله جون که باید قدردان مامان مهرنازت باشی که با ابن همه مشغله برات یه عالمه وقت گذاشته.

این گله که در قدیمها برگ بوده فکر جالبی بود .منم میذارم تازه زنبورم خوبه نه؟؟؟؟؟ههههههههه

کلی عکس لخت داریم که نمیشد گذاشت .اینم چاره اش

ممنون دوست خوبم.بوووووووووووووس

پایان


عزیزم شماهم که حسابی مارو شرمنده کردین با این همه تعریف!! خییییییلی لطف داری گلم،خوب واقعا هم خیلی کمکم کردی.من اینجاهرچی گشتم"هاگیز" نبود،این "بارلی" هست که واسش خریدم و این جنس و ضخامتش از مولفیکس بهتره،پای آرسام هم سیاه نشد دیگه انگار!ممنونم عزیزم از این همه لطفت.بووووووووووووووس
مامان کیان کوچولو
6 مرداد 91 17:48
آخیییییییییی.. سلام عزیزم مرسی که بهم سر میزنی....
عجب گل پسری اینقدر ذوق زده میشم با دیدن این عکسها ... که بابا وحید کیان کوجولو رو هم صدا زدم بیاد ببینه .. اونم کلی ذوق کرد مخصوصا به خاطر اون گله که اونجا بود کلی خندید ...
خدایی بعد از ظهر جمعه مون با دید ن آرسام جون شاد و خندان شد ....
تنت همیشه سلامت و لبت خندان و مژه هاتم همیشه شاد و فر فرییییی عسل خاله... بوووووووووووووووووووووووووووووسسسسسس

مرسی عزیز دلم لطف دارین شما.بابا وحید هم لطف دارن.کی بشه کیان کوچولوی خاله دنیا بیاد و من بیام هی قربون صدقه ش برم جیگری رو.بووووووووووووووس
نگار(مامان سام)
6 مرداد 91 20:25
سلام عزیزم چه عکس های خوشگلی گرفتی.مخصوصا اون عکس های آخری که با لباس آبی بودی خیلی اون لباس ها بهت میان.مامانت هم حق داره به پرستار حسودی کنه منم جای اون بودم حسودیم میشد.


ممنون خاله نگارجون نظر لطفتونه.سام جیگری رو ببوسین.
raha
6 مرداد 91 23:05
خدا نگهش داره عزیزم خیلی ناززززززززززه نی نی ات


مرررررررررسی عزیز دلم.فدای تو...

مطهره جون
7 مرداد 91 1:39
بخولمش من
چه نازه
اسم پوشکش چیه راستی
؟
حموم چه خشمل شده


مرسی خاله جون.پوشکش "بارلی" هست.
ستاره زمینی
7 مرداد 91 13:32
عزیزم خوشتیپ پسلی.


بوووووووووووووس
مطهره جون
7 مرداد 91 18:59
لباس آبیش خیلی بهش میاد
راستی اونی که تو حموم توش نشسته چیه منن پسرمو بزور تو وان بزرگش میشونم


مرسی عزیزم.پوشکش که "بارلی" هست، اونم "اسفنج حمام" مخصوص وان های نی نی ها هست که میذاری توی وان خیس میشه سنگین میشه و نی نی رو هم میذاری روش دیگه تکون نمیخوره!! چیز خوبیه!
مامان باران
8 مرداد 91 8:49
سلام مهرناز عزيزم ، وبلاگ خيلي زيبايي داري و همينطور آرسام گلم هم كه ديگه نگو خيلي دلم رفت براي اين گل پسر ، اميدوارم هميشه در كنار هم شاد و موفق و سلامت مباشيد ، آرسام عزيزمو از طرف من ببوس


مرسی گلم.شماهم باران جیگری رو ببوسینش
خاله فاطی دوست زندایی
9 مرداد 91 23:22
وااااااااااااااای عزییییییییییییزم یه عالمه بوس که اینقدر نازی


مررررررسی خاله جونم و مرسی زندایی جونم،منم یه عالمه بووووووووووس واسه هردوتون
مامان آزی
11 مرداد 91 9:46
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
ستاره زمینی
11 مرداد 91 17:17
عزیزم کجایییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟........ (''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
.........\.....(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.\
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
......\....'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_\
......#############
........############
.......\...#########.../
...__/...../..######\....\
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)



ما اومدیم پیشتون خاله جونم
ali reza
11 مرداد 91 18:29
salam be rooye mahe agha arsam gol ke azize dele baba hosayneshe man doost babaee hastam .babaee azat khayli taarif mikone 1 joori azat harf mizane engar to hame donyae babaee hasti hagh dare akhe khayli khoshkel o shirinee . arezoo mikonam ke kenare babaye ghahraman o mamane mehraboonet hamishe khosh bashi.


مرسی دوست مهربون بابایی.خیلی لطف دارین بهم.
مطهره جون
11 مرداد 91 19:49
مرسی که جوابامو دادی عزیزم
مطهره جون
11 مرداد 91 19:49
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . نظر یادت نره. . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .منتظرم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . ....... .امیر محمد .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . .خاطرات این .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . .. . چند روزشو . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . نوشته . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. یه عالمه عکس جدیدهم . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . گذاشتم . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-


اومدم گلم.بوس
عمه پاتمه
13 مرداد 91 13:47
سلام آرسام خوشگل من
ای جونم مبارک خونه مجازیت باشه
عزیزم به دنیای بلاگستان خوش اومدی
ایشالا اینجا پر بشه از خاطرات خوب و خوش تو.
وقتی بابایی آدرس اینجا رو بهم داد کلی ذوق کردم
از این به بعد زود زود میام پیشت و عکس های نازت رو میبینم
قربونت برم

وای سلام عمه جونم.مرسی که پیشمون اومدین.منم خیییییلی آوش جونی و آویسا جونی رو دوست دارماااااا،...
خوب مامانی میخواست اول ببینه میتونه و وقت میکنه که برام وب درست کنه و اگه دیگه یه مدتی شدو تونست بهتون بگه.
حالا دیگه من آوش و آویسا رو اد میکنم که بیشتر باهم باشیم.
یه عالمه بوووووووووس واسه هردوتاشون....

مامان آرتین
14 مرداد 91 9:06
سلام عزیزم.ممنونم که به وبلاگ آرتینم سر زدین و اظهار لطف کردین.ماشالله گل پسر شما هم خیلی نازه.خدا حفظش کنه.
منم با اجازه لینکتون میکنم


مرسی خاله جونم.من خیییییییلی آرتین جون رو دوستش دارم.بووووووووووووس
عمه پاتمه
16 مرداد 91 8:24
مرسی خوشگلم که ما رو لینک کردی
منم تو وبلاگ آوش لینک میکنم.
لینک های وبلاگ آویسا یه کم به هم ریخته درست شد اونجا هم لینکت میکنم


مرسی عمه جون