آرسامآرسام، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

به خونه ی مجازی آرسام خوش اومدین

پست دندونیه دندونی!

1391/6/25 23:02
نویسنده : مامان مهرناز
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوب و مهربونمون که همیشه به من و مامانم لطف دارن و بهمون سرمیزنن و هوامونو دارنHello

من و مامانی هم عاااااااشق شما و نی نی های نااااااااازتون هستیم

دیروز من 8 ماهه شدم و وارد نهمین ماه زندگیم شدم. تولدم مبارک

بالآخره بعد از کلی درد و خارش! و آبریزش!!دوتا از دندونای پایین ما دراومد!شکلک های ِ هلن

اینم عسکش؛

من

 وبالآخره مامانی هم فرصت کرد و واسم آش دندونی پزید!

چهارشنبه مامان و بابایی هردوتاشون تعطیل بودند و خونه ی مامانجونم بساط آش رو به پا کردن.

دایی مهرداد و زندایی جونم هم پیشمون اومدن و خلاصه خییییییییلی بهمون خوش گذشت(البته من اونروز نمیدونم چرا یه خورده بداخلاق شده بودم آروم نمیگرفتم!! فکرکنم دندونای بالاییم هم داره درمیاد!!)

خلاصه همگی زحمت کشیدن و جاتون خالی یه آشی پزیدن که........دلتون نخواد!

من

 

این وسط مامانجونم بیشترین زحمت رو دوششون بود و خیییییییییلی خییییییلی ازشون تشکر ویجه میشود،مامانجونم ممنونم خیلی دوستت دارمممممممممم

من

 

تااااااااااااااازشم مامان بابا یه کیک دندونی هم واسم سفارش دادن تا همه چی شیرینتر بشه واسشون، مثل من!

من

من

وقتی دندونام دراومد مامان واسم یه عروسک "باب اسفنجی" و یه "خونه ی بازی" خرید،چون چندوقته که دوست دارم توی جاهای دنج برم اینو واسم خریدن که شاید بیشتر سرم باهاش گرم بشه،

 ولی خودمونیما،عروسک باب رو مامان چون خودش عاشقشه به اسم من خریده!!

تورو خدا ببینین این مامانا به بهونه ی ما نی نی ها چه کارا که نمیکنن!!!

من

من و باب!

من

دالی مامانی!

من

 

تازگیها یه کم بیقرارشدم و همش دوست دارم سرمو (درواقع صورتمو) به یه جایی بزنم!! درهمین راستا چند باری با صورت رفتم توی دماغ مامانی! و ضربه به قدری شدید بوده که مامان اشکش دراومد و چند لحظه ای دماغو گرفته بود و بال بال میزد!! خوب نمیدونم،واقعا چراااااااااااا؟؟!!!

بعضیها میگن به خاطر دراومدن دندونای بالایی هستش!

مامان نوشت: مامان ها لطفا راهنمایی کنید! چرا اینجوریه؟؟!!!

کارای جدیدی هم که میکنم اینه که وقتی از تلویزیون آهنگ میشنوم خیلی سریع دستامو میارم بالا و میچرخونم!! نه که فکر کنین میرقصما!!

و مامان توی کفِ اینه که من اینکارو چه جوری یاد گرفتم!!!!

تااازشم "بای بای" هم میکنم،وقتی دستاشونو واسه خدافظی برام تکون میدن منم دستمو میبرم بالا و انگشتامو باز و بسته میکنم.

راستی 6 مهر عروسی داریم، دُمبِ خروسی داریم!! عروسی پسر عمه ی مامانم هستش و مامانی این روزا درگیر لباس و وسیله خریدن واسه خودش و من و آرا..... و اینا هستش(بابا ها که همیشه لباس دارن خدارو شکر!) خلاصه فکر نکنم تا اون موقع ها دیگه بتونیم آپ کنیم، البته ایشالا به شماها هی هی سرمیزنیما

این عسک روهم بابایی بعداز خواب عصرانه ازم گرفته! مشخصه که خواب بودم نه؟!! پف چشم و بیحالی! لم دادم روی رورؤکم،به زور ایستادم توش!

من

موهام هرچی بلندتر میشه داره فر میشه، اولش مامان دوست نداشت ولی حالا خیلی حالت موهامو دوست داره.

دوستتون داریم قدٌ یه دنیااااااااااااااا

تا پست بعدی...... باااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

بابایی
26 شهریور 91 0:17
قربونت برم که یه لحظه هم سرکار از فکرت بیرون نمیام
مامان محمدرهام جون
26 شهریور 91 0:37
هشت ماهگیت مبارکککککککککککککالهی هشت تیلیلرد ماهه بشی خوشگل مژه فیر فیری خاله وایییییییییی خدا دندوناشو ببین موش موشک ملوسکم.بووووووووووووووووووووووووووس مبارکت باشه نفسم الهی هر 32تاش راحت دربیان و همیشه سفید وخوشگل باشن مثل کیک خوشملت. چه آش خوشگل وبا سلیقه ای به به جای ما خالی بوده واقعا" ان شالله عروسی هم بهتون خوش بگذره.منتظر یه عالمه عکس خوشگل از این ماه پسرِکاکل به سر میمونم. عاشقتونممممممممممممممممممممم
مامان محمدرهام جون
26 شهریور 91 0:38
خاله قربون پف صورت وچشمای خمارت بره.آخ که اگه دستم بهت برسه یه لقمه خواهی شد.
مطهره
26 شهریور 91 1:29
: 8 ماهگیت مبارگ باشه آؤسام خوشگل خاله X وای چه دندونای نازی درآوردی ایشالله بالایی ها رو راحتتر دربیاری هر چند سختتره
ترکان
26 شهریور 91 1:31
مرسی که خبرم کردیددندونات مبارک آرسام گلی خوشگلچه آش و کیک خوشگلی،نوش جانآرسام گلی تازه یه ابزار جدید پیدا کردی فکر کنم کاراییشو هنوز یاد نگرفتی من یادت میدم:این دفعه به جای ضربه به دماغ مامانی گازش بگیر،خبوااااااااااای لپاشو خداااااااااا
مطهره
26 شهریور 91 1:33
به به آش دندونی چه خوشمزه آفرین به مامانی زرنگ تو من که پسرم 4 تا داره تازه فردا قراره بریزم مهرناز چرا آشت سبزی داره ؟؟ ما سبزی نمیریزیم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا تزیینات آش و باش ..!!! اووووووووووم چه کیک خوشمزه ای البته من تو رژِیمم همون همون آش برام بسه دست مامانی هم درد نکنه با خونه و باب اسفنجییییییت
نگار
26 شهریور 91 1:43
ای جووووووووووووووونم به اون دو تا مروارید سفیدت ! قربون اون دهن خوشگلت برم من جیگرم!
نگار
26 شهریور 91 1:46
آشو ببین خداااا !! خیلی خوشگل و با مزه شدن ! دست مامانی و مامان جون درد نکنه بابت این همه زحمت اون عکسش با آش خیلی خوشگل افتاده ... آدم میخواد گازش بگیره ...
نگار
26 شهریور 91 1:50
ای جووونم مهرناز جونم شما عروسک به این خوشگلی داری باب اسفنجی میخوای چیکار؟ مبارکت باشه گل پسر! هم دندونات ... هم کادوهات! اون عکس خوابالوش حسابی مردونه افتاده! ای قربونت برم مرد کوچولووووووو
مامان بابای الیسا
26 شهریور 91 11:36
مبارکت باشه عزیزم بوس بوس
مامان پاتمه
26 شهریور 91 11:56
سلام عسیسم بازم میگم دندون های خوشگلت مبارک عجب آش خوش مزه ای هم بود واقعا دست مامان جون مهربونت درد نکنه عکس ها هم مثل همیشه ناز بود موهای فرفریت داره شبیه بابایی میشه کلا هر چی بزرگتر میشی بیشتر شبیه بابایی میشی با عرض معذرت از مهرناز جون آخه من قبلا همیشه میگفتم مهرناز کوچولو
mamane Ali
26 شهریور 91 12:19
سلام سلام صدتا سلام .. چه آشی چه خوشجله آشش! کیکشم خوشجله ! خودشم خوشجله ! عاشق پسملای شیطون مو فرفریم مننننن راستی راستی 8 ماهگیت مبارک عزیزززززم ..علی منم امروز 8 ماهه شد
مامان آوا
26 شهریور 91 12:56
سلام فربونت برم 8ماهگيت مبارك دندون نشونيت مبارك ماشالله روز به روز داري خوشگلترو شيرينتر ميشي و دل مامان بابا رو ميبري و دلبري ميكني كيكنم خيلي حوشگل بود دست مامان جونت درد نكنه با اين سليقش
مامان آوا
26 شهریور 91 12:59
راستي عروسك و خونه بازيتم مبارك مامان مهرناز قول بده زود به زود بياي آپ كني آخه ما دلمون تنگ ميشه
نگار(مامان سام)
26 شهریور 91 14:04
قربونت بشم 8 ماهگیت، دو تا دندونات،عروسک باب و خونه خوشگل بازیت همشون با هم مبارک باشه. مهرناز جون راست میگی منم به این نتیجه رسیده بودم که سام و آرسام شبیهه هم هستن.فکر کنم هم به خاطر حالت چشماشون و هم به خاطر اینکه دوتاشون لپ های خوشگل و تپل مپل دارن شبیه هم هستن.
مامان باربد
26 شهریور 91 16:20
وااااای عجب کیک و آشی. من هم میخوام. چه مامان و بابای خوش سلیقه و با ذوقی راستی من لینکتون کردم.
رها
26 شهریور 91 17:37
سلام سلام صدتا سلام من اومدم با دندونام میخوام نشونتون بدم صاحب مروارید منم یواش یواش و بی صدا شدم جزء کباب خورا مبارک عزیزدلم
سپید مامان علی
26 شهریور 91 19:26
اولا هشت ماهگیت مبارک عزیزم دوما مرواریدهای سفید خوشگلت مبارک سوما فدای رقصیدنت و بابای کردنت چهارما دست مامانی درد نکنه که چنین آش با حالی پخته...کیکتم خیلی خوشگله پنجما امیدوارم عروسی خیلی بهت خوش بگدره پسر ناز مو قشنگ
امیرحسین کوچولو و آبجی بزرگه
26 شهریور 91 23:47
سلام آرسام کوشمولو ما از وبلاگ آویسا می شناسیمت با اون خنده قشنگت فکر نمی کردیم وبلاگ داشته باشی امروز تو نظرات خاله پاتمه دیدیم نوشته آرسام گفتیم شاید شما باشین اومدیم و دیدیم به سلامتی دندون خوشگل درآوردی من هنوز دندون در نیاوردم لینکتون می کنیم شما هم دوست داشتین مارو لینک کنین
نازنین
27 شهریور 91 1:04
عزیزززززززززززم هزار ماشالا چقد خوردنیه آرسام جیگرررررر به به چه آش خوش آب و رنگی...چه کیک خوشگلی مممم دلم خواست بخصوص از اون آش دندونی اسباب بازیهای خوشگلت مبارک عسلم مهرناز جون اسفند یا اسپند براش دود کن
نازنین
27 شهریور 91 1:07
میگماااا خوش به حالت مامانت نزدیکتونه و زحمت این مراسما رو دوششه من چیکار کنم؟ برا فاطمه ایران بودیم و مامی زحمتشو کشید ماماااااااااااااااااااااااان دلم نمیاد صفحه وبتو ببندم انقد که گل پسری با عکساش دلبری میکنه
نازنین
27 شهریور 91 1:08
در مورد سوالت جواب دقیقشو نمیدونم فقط میدونم دندونای بالا سختتر از دندونای پایین درمیاد حالا چرا الله اعلم
نازنین
27 شهریور 91 1:13
هانیه نوشت:آرسام جون از من به تو نصیحت عروسی نرو من دو روز پیش یه پاگشای عروس رفتم خداخدا کردم تا جون سالم به در بردم تو که میخوای بری عروسی با جمعیت چند صد نفری من از الان به فکر عروسیه هفته دیگم که چه جوری مامانو بپیچونم که نریم آخه میری عروسی هر کی میبینه با جیغ خوشحالیشو نشون میده و به قول خودشون ما رو میچلونن
نازنین
27 شهریور 91 1:14
عروسی بهتون خوش بگذره عزیزم
ستاره زمینی
27 شهریور 91 1:29
عزیزم 8ماهگیت مبارک. اخی دندونا مرواریدیشا ببین.
مامان ترنم
27 شهریور 91 15:23
خيلي خيلي مبارك باشه .ماشاا... به اين گل پسر نازنين و مامان با سليقه
خاله بهار و عمو آرش
27 شهریور 91 22:03
سلام جیگر خاله بهار .خوبی ؟اخه تو لیمو شیرینه لوس و چه به دندون در اوردن اونم دو تا دوتا راستی از بات اش دستت در نکنه قربون خنده ها ت برم خداحافظ
مامان آرسن
28 شهریور 91 14:49
شیرین تر از عسلی پسری
مامان روژینا
28 شهریور 91 17:55
وااااااااااااااااااایییییییییییییییی من قربون این پسمله ناز بشم که اینقدر خوردنیییییییییییییه من که براش ضعف کردم از مامانیش می خوام که پسملی و از طرف من یه بوس ابدار کنه دندونشم مباررککککککک در ضمن افرین به این مامان خوش سلیقه با این تزیین آشی که کرده منم با اجازه بعد از دندون در اوردن روژینا حتما تقلید می کنم بازم هزارتا بوسسسس
mahnaz-dokhtar ame
28 شهریور 91 23:24
elahi.che naze..........
مامان یلدا و سروش
29 شهریور 91 0:25
سلام عزیزم. 8 ماهگی گل پسری مبارک. وقتی دیدمش نمیدونم چرا ناخودآگاه یاد گل پسری خودم افتادم. مرواریدای خوشگلت هم مبارک
Nazanin
29 شهریور 91 17:02
خاله ی بهراد کوچولو
29 شهریور 91 21:02
وبلاگ نی نی تونو دیدم.............. بسیار زیبا بود............. بهراد هم خاطراتشو نوشته.... به وبلاگش سری بزنین.......... نظر ...ادتون نره ها..........
مامان آریا
30 شهریور 91 23:57
سلااااااااااااام به به چه مرواریدای سفید و خوشملی مبارک باشه وااااااااااااااااای عجب آشی شده بود هاااااااا افرین به مامان مهرناز باسلیقه و هنرمند.... عججججججججججججججب من یه کم هوس کیک کردم حالا این نصف شبی کیکم کجا بود؟؟
مامان آریا
30 شهریور 91 23:00
منم باب اسفنجی خیلی دوست دارم مهرناز جون مخصوصا با دویله پرشین تون عااااااااااشق اون عکس آرسامم که سرش از تو خونه عروسکیش اومده بیرون
مامان مریم
31 شهریور 91 14:58
سلام آرسام جون دندونات مبارکه خوش به حالت که دندون در آوردی محمدرضای من همچنان کلافه اس و دندون در نیاورده نمی دونم کی می خواد در بیاره. به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم.
حدیث
1 مهر 91 8:53
سلام خانم گل. هزار ماشاالله به نینی خوشکلتون انشا الله که همیشه شاد و خندون سلامت باشه وسایه مامان خوبی مثل شما که اینقدر با سلیقه ومهربونه بالای سرش باشه . من هم یه نینی تو راه دارم که انشاالله اسمش شانتیا شبیر میشه .از حالا دارم همه چیزو اماده میکنم . ما اهل شیرازهستیم انگار اش دندون ما یه کوچولو با شما فرق میکنه اش شما خیلی خوشکل بود . میشه دستورپختش رو به من بدید. البته باید بگم دست مادرتون وخودتون درد نکنه . از طرف من ارسام عسل ناز و خوشکل رو ببوسین .
حدیث
1 مهر 91 9:02
راستی یادم رفت بگم تولد 8 ماهگیت مبارک اقا کوچمولوی نانازیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی انشاالله که کنار بابایی ومامانی 80 ساله بشی. عزیزم تو خیلی نازو دوسداشتنی هستی. من که خیلی دوسکت دارم . یادت نره بزرگ شدی از مامانی واسه زحمتاش تشکرکنی.
دخترک
1 مهر 91 9:34
سلام الهی دندوناشووووووووووو قربون مژه های فرش باید دختر میشدی تو آرسام دیگه ریمل احتیاج نداشتیییییییی
مامان بابای الیسا
1 مهر 91 23:48
مبااااااااااااااااااااااااارک باشه عزیزم عجب آشی منم میخوام ....گل پسری هزار تا مبارکت باشه
مامان روژینا
2 مهر 91 13:05
مهرناز جون اولا هزار ماشا... به این گل پسر وای که چقدر خوردنیههههههههههههههههه دوما این مامان خوش سلیقه چرا نظرات من و تایید نمی کنه که اسمم تو نظراتش بیاد ؟ سوما ای جیگر خاله رو یه بوسسسسسسسسسس ابدارش کن که اینقدر نازه با اون دندونای کوچولوش دوست دارم عکسای جدیدش و زود زود ببینم
mamanebaran
2 مهر 91 13:13
عزيز دلللللللللللللللللللللللللللللللم خيلي مباركه مرواريداي سفيد خوشگلت ،الهي خاله ماچت كنه كه انقدر تو نازي ، واي مهرناز جون غش رفتم براي اين پسمل خوشگل حتما حتما اسپند يادت نره هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان محمدرهام جون
8 مهر 91 23:07
مهرنازجون خوبه خودت آش رو نپختی که انقدر خسته ایبدو بیا آپ کنون راه بنداز دلم برای عروسکم یه ذره شده خب
مامان روژینا
9 مهر 91 23:36
مهرناز جون کجایی بابا دوست دارم عکسای جدید ارسام جونم و ببیننننننننننننننم
مادر آیاتای
11 مهر 91 22:33
عزیییییییییییزم چه تدارک خوبی براش دیدید. آش و تزئینش خیلی عالی بود. کیک خیلی خیلی قشنگ و واقعی بود. عکساشم که دیگه نگو. این مدت نبودیم این پست رو دیر دیدم.دستتون درد نکنه مادربزرگ مهربون که اینقدر زحمت کشیدید.منم باب اسفنجی دوست دارم.هم سلیقه..
bahar
12 مهر 91 18:18
mobarak bashe dandonat nini kosholo
ازاده مامان هانا
14 مهر 91 1:56
قربونت برم من دیر میرسم اما میرسم هانا نمیزاره نظر بزارم کههههههههههه الان خوابیده و من دارم کیع=ف میکنم از دیدن دوتا دندون ناز یه پسمل نازتر
شیدا مامان پانی
16 مهر 91 3:42
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir baftanibamashin.mihanblog.com فروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم