آرسامآرسام، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

به خونه ی مجازی آرسام خوش اومدین

اولین غذای کمکی + چیزای دیگه...

1391/4/21 22:42
نویسنده : مامان مهرناز
871 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم.خوبین؟ Kisses

اول میخوام از همه ی دوستای گلی که بهمون سرزدند یه تشکر وییییییییژه بکنم،از همتون ممنوووونم و خیییییییلی دوستتون دارمI Love You

راستش چون وبلاگ من یه خورده دیر افتتاح شد و واسه اینکه میخوام همه ی کارهای جدیدی که یاد میگیرم همیشه یادم بمونه،ازمامان خواستم که کارهایی که تا الان یاد گرفتم و انجام میدم بنویسه.

مثلا من اول 4 ماهگی یاد گرفتم که وارونه بشم،

5ماهگی دیگه حسابی غلت میزدم واسه خودم و مامان همش باید منو از اینور و اونور خونه برم میداشت!!!! یه شب که خونه ی آقاجونم اینا(بابای مامان) خوابیده بودیم،نزدیک صبح انقده غلتیده بودم که مامان و مامانجونم وقتی بیدارشدندو سرجام پیدام نکردندحسابی ترسیدند و منو کنار در حیاط پیدام کردند!!!!10_12_9.gifمامانجون میگفت خوبه در حیاط بسته بود وگرنه رفته بودم توی حیاط!!!!!36_1_13.gif

خلاصه،تقریبا ازپنج و نیم ماهگی هم سعی کردم سینه خیز برم و دارم بیشتر توی این زمینه تمرین میکنم،حتی شبها موقع خواب توی تختم!!!!

مامان تازگیها یه کوچولو منو میذاره توی رورؤک اما من زودی خسته میشم و حوصلم سرمیره و انقده نق نق میکنم تا بیاد برم داره! خوب چیه مگه؟!!آخه دوس ندارم توی یه جای کوچکولو گیر بیفتم!!!

5روزه که مامان غذای کمکی رو واسم شروع کرده و من خییییلی خوشحالم که دیگه میتونم کم کم مث آدم بزرگا غذا بخورمآخه خسته شدم بسکه شیرخوردم!

دیگه اینکه وقتی شیرمیخورم پای راستمو بالا نگه میدارم!!!!!!،شبها وقتی میخوابم(مثلا!)توی تختم غلت میزنم و به قول مامان تختخواب نوردی میکنم!حسابی واسه همه خنده ی صدادار میکنم، دستمومیبرم طرف چیزی که جلوم بگیرند و میگیرمش و با آخرین زورم تکونش میدم!،یه کوچولو هم غریبی میکنم،....دیگه فعلا چیزدیگه ای یادم نمیاد.

حالابریم سراغ چنتا عسک:

توی گگل خاله بهارجونم خوابیدم

من

عسکای هنری که خاله جون خونشون ازم گرفته!!من

من

من

عسک اولین غذای کمکی

من

 

عسک اولین اسباب بازی که خراب کردم!!کادوی آقاجونم بود و اتفاقا خییییلی هم دوستش داشتم،ولی خوب نمیدونم یه دفه چی شد!!!!فقط یه کوچکولو پرتش کردم!!!!

من

من

من

من

من

من

من

من

من

بازم بهمون سربزنینKisses

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

م
21 تیر 91 16:44
پسر خیلی خوشکلی دارین براش اسپند دود کنین چشای قشنگش چش نخوره
سمانه(مامان محمدرهام)
21 تیر 91 18:16
عزیزدلم.خوشگلم.دلبرم خیلی ماهییییییییییی.از اون دسته بچه هایی هستی که عاشقونشم.عاشقتم.بوووووووووووس خاله جونی زودتر چهاردست وپا برو تا بتونی یه عالمه شیطونی کنه.اگه توی این زمینه راهنمایی خواستی محمدرهام کمکت میکنه.
مامان بهار
22 تیر 91 12:55
جیمل ناز نازیاش عسیسمی ما هم آپیم
مطهره جون
22 تیر 91 14:11
آفرین به گل خاله قربونش بشم من مخصوصا مژه هاش ممه بخوره بزگ شی .!!!!!!!!!! پسملی ما هم آپ کرد خاله سر بزن
مامان بهار
22 تیر 91 19:37
مرسی که بهمون سر زدی

راستی یه ایده
تو این سن که نی نی گلکم هنوز شیطون نشده درازش کن رو تخت
یه بند رخت بنداز زیرش
چند تا از لباساش و جوراباش هم بزار زیر بند
به خودش و لباساش گیره بزن ازش عکس بگیر
بعد بگو منم بیام بخورمش


مرسی از ایده ی قشنگت گلم.اتفاقا توی نظرم بودکه آتلیه یه عکس اینطوری ازش بگیرم،حالا ببینم میذاره خودم اینکاری که گفتی بکنم!بوووووووووووس
مطهره جون
23 تیر 91 1:17
پوشک مولفیکس چند تا چند میزاری ؟؟
پسملی چند کیلوعه ؟؟؟؟؟؟؟


آرسام الان 8 کیلوئه من سایز3 مولفیکس میذارم عزیزم.
سمانه(مامان محمدرهام)
23 تیر 91 11:39
خواهش میکنم مولفیکس استفاده نکنید.جدیدا افتضاح شده وباعث تیره شدن رنگ پوست بچه میشه


والا سمانه جون من از اول که واسه آرسام canbebe میذاشتم،خیلی هم خوب بود ولی گرون بود زیاد صرف نمیکرد واسم،چون من حتی توی خونه هم همیشه فقط این پوشکا رو میذارم(آخه دیدم بعضیاتو خونه از اون معمولیا میذارن)خلاصه اومدم انواع پوشکای ایرانی(البته خوبشو!)استفاده کردم،مثلا "مرسی" که هم جنسش خوبه هم گرونتره،اما.......هیچکدومش مث مولفیکس به آرسام نساخت،خیییییییییلی راضی ام ازش!توی این مدت حتی یه بارم از پوشک پاهاش نسوخته. خوب تو نظرت روی چه پوشکیه؟
مطهره جون
23 تیر 91 15:44
آره بغل پاهاش بچه منم داره تیره میشه ؟؟؟
عکسایی لختیش چقد نازه


حالا زیاد سخت نگیرید!شاید این تیرگی بعدا که بزرگ شدند خود به خود رفع میشه....چی بگم والا؟؟!!!! مرسی عزیزم فدای تو
ستاره زمینی
23 تیر 91 22:50
lماشالا پسر نازی دارید اسپند بریزید چشم نخوره گل پسلی.پیش ما بیایید.


ممنون عزیزم لطف دارین.چشم حتما میایم
سپیده
24 تیر 91 14:01
سلام. ماشالله به گل پسرت.
به منم سر بزن


مرسی عزیزم شماهم لطف دارین.چشم پیش شما هم حتتتتتتتما میایم.بوس
ازاده مامانه هانا
24 تیر 91 14:20
ای جونمممممممممممممممممم مژه هاشو مامانش اسفند یادت نره با این گلت مارو دلضعفه انداختییی
خدا حفظش کنه مهرناز جان


مرسی آزاده جان خیلی لطف داری.هانا جیگرو ببوسش
ارش
24 تیر 91 15:17
سلام خوبید شما ها ؟
من و خاله بهار روز خوبی رو براتون ارزو داریم
انشا اله که زیر سایه حق همتون و ارسام جون سالم باشین .واکسن زده خوب شده


وای سلام دایی آرش جون.سورپرایزم کردی!!! مرررررررررسییییییی آرسام جونم خوبه خوبه.خاله بهارچطوره؟سلامش برسون
ستاره زمینی
24 تیر 91 15:33
ماشالا مزه قشنگی دارند گل پسلی.


نظر لطفتونه عزیزم.بوس
ستاره زمینی
24 تیر 91 15:34
مژه..
سمانه(مامان محمدرهام)
24 تیر 91 18:19
منم مدت زیادی بود که مولفیکس براش میذاشتم تا 1/5ماه پیش که با اولین پوشک از بسته جدید رنگ پوستش سبز شد ومن از همه جا بیخبر به همه چیز شک کردم الا پوشکبعدا"که به فروشنده ومامانای زیادی گفتم تازه فهمیدم علت این پوشک مسخره اس که هم گرون شده وهم بی کیفیت.الانم براش خیلی نگرانم البته بعد از استفاده از هاگیز کمی کمرنگتر شده ولی امیدوارم براش اتفاقی نیفتاده باشه.


سمانه جون منم رفتم یه پوشک جدید برا آرسام خریدم،حالا چند وقت استفاده کنم ببینم واقعاتغییری میکنه؟آخه اینارو که گفتی نگران شدم!!!!
سپیده
24 تیر 91 21:34
ممنونم خانمی.
مطهره جون
25 تیر 91 2:37
سلام عزیزم من لینکت کردم دوست داشتی منو لینک کن
راستی آپ کردم بیا سر بزنننننن


مرسی عزیز لینکیدمت!!!! بوس
دایی مهردادش!
25 تیر 91 17:22
داداش اون اسباب بازیشو من و آرش توی پارک یه حرکت زدیم ترکوندیم صداشو در نیاوردیم...میخرم واسششش...جیگرشو بخورم دایی جونو.


واااااااااایییییییییییییییی دایی جووووووووووووونم خوبی؟ زندایی بدری جونم خوبه؟ مرسی که بازم اومدی خونم. بلهههههههههه اون جغجغه رو اون شب اول خودم پرتیدمش که سرش کنده شد،بعدشم که شما و دایی آرش،....کلأ ترکوندینش!!!! حالا قول بده یه بهترترشو واسم بخری!!!!!دوستت دارممممممممم،بوووووووووووووس
مطهره جون
26 تیر 91 1:32
آره عزیزم ما بندرترکمن زندگی میکنیم بخاطر کار شوشو ولی خودم گرگانیم وااااااای آرزو نکن خیلی شرجیه رطوبت بالاست از حموم میای باز بو عرق میگیری 1دقیقه فقط خوشبویییی
مامان کیان کوچولو
5 مرداد 91 14:24
واااااااااااااااااای ماشالله.. چه عکسای باحالی.. من با مژه هاش کلی کیف کردم ....دوست دارم آرسام گل با این اسم قشنگت مواطب خودت باش گلم ...