آرسامآرسام، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

به خونه ی مجازی آرسام خوش اومدین

اولین سلام وبلاگی من

1391/4/15 16:32
نویسنده : مامان مهرناز
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام سلاااااااااااااااام!

سلام به همه ی دوست جونای خوبی که لطف میکنند و از همین الان به خونه ی من سر میزنن و نظر خودشون رو در مورد من و وبلاگم میگند.قلب

مامان من اولین باره که داره برام وبلاگ مینویسه.البته طفلکی خیلی گرفتاره! دو هفته دیگه مرخصی زایمانش تموم میشه و دیگه باید هرروز بره سرکار،الانم خیلی کار داره و داره خودشو آماده میکنه که بعد از 6 ماه برهمتفکر

تااااازه منم نه اینکه فکر کنین شیطونما! نه بابا فقط نمیدونم چرا انقده دوس دارم همش یا تو گگل مامانی باشم یا گریه میکنم که بیاد پیشم بشینه و اگه یه ثانیه از پیشم بره......حالا یه موقع فکر نکنین که من پسر شیطونی هستما! نه باباابرو

خلااااصه اینکه مامانی زیاد وقت نداره اما بهم قول داده تا جایی که بتونه اینجا رو واسم حفظ کنه، البته به حمایت شما دوست جونای خوبم هم احتیاج دارهفرشته

پس........به امیدداشتن یه خونه ی مجازی گرم و پررونق.... قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه(مامان محمدرهام)
16 تیر 91 0:42
به به مبارکه خاله جونم.

الهی خدا به مامانی توان صد چندان بده تا همه خاطرات خوب وشیرینتو برات ثبت کنه که حتماعشقی که به شما داره هم بهش کمک خواهد کرد.

















پریسا
22 تیر 91 21:11
سلام من مامان پارسا و پویان هستم خسته نباشید خیلی عالی بود الهی دامادی گل پسرو ببینید.


سلام مرسی خاله جون